Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4275
Title: Мерчандайзинг. Опорний конспект лекцій
Authors: Одарченко, Микола Семенович
Соколова, Євгенія Борисівна
Тренбач, Лідія Іванівна
Keywords: роздрібна торгівля
торгове обладнання
мерчандайзинг
показники ефективності
планування магазинів
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мерчандайзинг: опорний конспект лекцій / уклад.: М.С. Одарченко, Є.Б. Соколова, Л.І. Тренбач; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків: ХДУХТ, 2019. – 55 c.
Abstract: Метою навчальної дисципліни є формування у студентів системи спеціальних теоретичних та практичних знань щодо стимулювання збуту в торговельній мережі; створення конкурентних переваг магазину й окремих торговельних марок; формування прихильності споживачів до магазину, збільшення кількості лояльних і нових покупців; удосконалення рекламно- комунікаційної політики торговельної мережі; вплив на поведінку споживачів.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4275
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри товарознавства, торгівлі та управління якістю товарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019.1_поз.59.pdf1,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.