Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4753
Title: Мерчандайзинг. Методичні вказівки та завдання для практичних занять
Authors: Лісніченко, Олена Олександрівна
Соколова, Євгенія Борисівна
Тренбач, Лідія Іванівна
Keywords: мерчандайзинг
концепції
торговельне обладнання
планування
товар
покупки
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мерчандайзинг: методичні вказівки та завдання для практичних занять для студентів факультету управління торговельно-підприємницькою та митною діяльністю спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / уклад.: О.О. Лісніченко, Є.Б. Соколова, Л.І. Тренбач; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків: ХДУХТ, 2019. – 65 с.
Abstract: Мерчандайзинг спрямований на те, щоб збільшити ймовірність здійснення покупцем імпульсивної покупки, і направити увагу покупця на певний товар при невизначеній покупці. Принципи мерчандайзингу – це положення, передумови або концепції, застосування яких дозволяє змістовно описувати передбачувані властивості та характеристики об'єкта дослідження і на підставі загальнонаукового методу будувати процедури для отримання емпіричного матеріалу, його узагальнення та інтерпретації.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4753
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри товарознавства, торгівлі та управління якістю товарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019.2_поз.50.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.