Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗонвіре, Остін-
dc.date.accessioned2020-07-15T11:59:47Z-
dc.date.available2020-07-15T11:59:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗонвіре О. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємств ритейлу: сутність і складові / О. Зонвіре // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 1 (31). – С. 137-148.ru_RU
dc.identifier.issn2519-2914-
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5595-
dc.description.abstractОбґрунтовано сутність і змістові складові забезпечення конкурентоспроможності, визначено його етапи як циклічного процесу. Систематизовано стратегічні дії відповідно до кожної складової циклу забезпечення. Визначено специфіку забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Уточнено суть стратегії забезпечення конкурентоспроможності, її мету, завдання та етапи побудови. Запропоновано структурно-блочну схему формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(31)-
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectзабезпеченняru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.titleСтратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємств ритейлу: сутність і складовіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 31. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf741,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.