Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5922
Title: Методичний підхід до прогнозування ціни на продукцію машинобудівних підприємств залежно від питомої ваги
Authors: Чукурна, Олена Павлівна
Михайлова, Марія Володимирівна
Балдик, Денис Олександрович
Keywords: питома ціна
регресійний аналіз
витратні методи ціноутворення
чинники ціноутворення
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Чукурна О.П. Методичний підхід до прогнозування ціни на продукцію машинобудівних підприємств залежно від питомої ваги / О.П. Чукурна, М.В. Михайлова, Д.О. Балдик // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 102-116.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Подано результати регресійного аналізу питомої ціни на продукцію машинобудівних підприємств. Запропоновано методичний підхід до вдосконалення витратних методів маркетингового ціноутворення. Визначено вплив найбільш значущих витратних факторів у структурі ціни на прикладі українських машинобудівних підприємств. Запропоновано вдосконалити метод ціноутворення на базі розрахунку питомої ціни згідно з результатами кореляційно-регресійного аналізу. Цей підхід дозволяє об’єктивно визначати специфічні фактори, які мають місце в різних підгалузях машинобудування, та враховувати їх під час формування ціни на свою продукцію. Проведені розрахунки та їх імплементація на українських машинобудівних підприємствах підтвердили гіпотезу щодо можливості врахування результатів кореляційно-регресійного аналізу при використанні методу питомої ціни.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5922
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf745,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.