Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923
Title: Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Забаштанська, Тетяна Володимирівна
Забаштанський, Максим Миколайович
Борисович, Валерія Анатоліївна
Keywords: соціальні медіа
соціальні мережі
маркетинг
комунікації
контент
реклама в соціальних мережах
просування бренда
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда / Н.Л. Савицька, Т.В. Забаштанська, М.М. Забаштанський та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 116-130.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Розглянуто види популярних соціальних медіа та визначено їхні основні характерні риси з погляду корисності для просування бренда. Розкрито значення та переваги реклами в соціальних мережах як важливого інструменту конкурентоспроможності бренда. Виділено основні компоненти маркетингових комунікацій у соціальних мережах. Надано пропозиції щодо формування контенту в соціальних мережах для розширення цільової аудиторії бренда.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf621,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.