Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorЗабаштанська, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorЗабаштанський, Максим Миколайович-
dc.contributor.authorБорисович, Валерія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-01-11T12:49:33Z-
dc.date.available2021-01-11T12:49:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСоціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда / Н.Л. Савицька, Т.В. Забаштанська, М.М. Забаштанський та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 116-130.ru_RU
dc.identifier.issn2519-2914-
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5923-
dc.description.abstractРозглянуто види популярних соціальних медіа та визначено їхні основні характерні риси з погляду корисності для просування бренда. Розкрито значення та переваги реклами в соціальних мережах як важливого інструменту конкурентоспроможності бренда. Виділено основні компоненти маркетингових комунікацій у соціальних мережах. Надано пропозиції щодо формування контенту в соціальних мережах для розширення цільової аудиторії бренда.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)-
dc.subjectсоціальні медіаru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectреклама в соціальних мережахru_RU
dc.subjectпросування брендаru_RU
dc.titleСоціальні медіа як сучасний інструмент просування брендаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf621,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.