Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5924
Title: Організація маркетингових досліджень із використанням сучасних інформаційних технологій
Authors: Бабаченко, Лариса Валентинівна
Жидок, Вікторія Вікторівна
Британ, Тетяна Юліївна
Михайлова, Марія Володимирівна
Keywords: маркетингові дослідження
маркетинг
інформаційна система
технології
маркетингові заходи
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Організація маркетингових досліджень із використанням сучасних інформаційних технологій / Л.В. Бабаченко, В.В. Жидок, Т.Ю. Британ та ін. // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 130-138.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Доведено важливість використання сучасних інформаційних технологій під час проведення маркетингових досліджень. Наголошено на необхідності створення такої маркетингової інформаційної системи, яка б забезпечувала безперервне збирання, аналіз та оцінювання інформації. Організації у своїй діяльності запропоновано орієнтуватися на побудову ефективної маркетингової інформаційної системи, оскільки це сприятиме досягненню оптимальних економічних результатів діяльності суб’єкта господарювання та гарантуватиме уникнення кризових ситуацій у невизначених ринкових умовах.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5924
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf550,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.