Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5925
Title: Інтеграція інфраструктурного маркетингу в систему маркетингового менеджменту роздрібних мереж
Authors: Бугріменко, Роман Михайлович
Keywords: інтеграція інфраструктурного маркетингу
маркетинговий менеджмент
роздрібна мережа
роздрібна торгівля
управління маркетинговою діяльністю
маркетингові комунікації
стратегія
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Бугріменко Р.М. Інтеграція інфраструктурного маркетингу в систему маркетингового менеджменту роздрібних мереж / Р.М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 139-147.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Розглянуто роль, значення, функції системи маркетингового менеджменту роздрібних мереж та умови, чинники інтеграції інфраструктурного маркетингу в систему маркетингового менеджменту роздрібних мереж. Подано авторські розробки схеми інтеграції інфраструктурного маркетингу в систему маркетингового менеджменту роздрібних мереж та моделі адаптації маркетингових комунікацій у системі маркетингового менеджменту.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5925
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf526,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.