Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
Title: Внутрішній маркетинг як інструмент формування лояльності персоналу у сфері послуг
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Кривошеєва, Надія Михайлівна
Keywords: сфера послуг
внутрішній маркетинг
комплекс маркетингу
лояльність персоналу
клієнтоорієнтованість персоналу
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О.В. Внутрішній маркетинг як інструмент формування лояльності персоналу у сфері послуг / О.В. Жегус, О.П. Афанасьєва, Н.М. Кривошеєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 147-161.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Обґрунтовано теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо управління внутрішнім маркетингом із метою формування лояльності персоналу підприємств сфери послуг. Установлено єдність і взаємозв’язок персоналу, процесу та продукту у створенні унікальної торгової пропозиції у сфері послуг; доведено роль персоналу в ланцюгу забезпечення якості послуг, у результаті чого завданням внутрішнього маркетингу визначено формування та/або підвищення лояльності персоналу. Із метою отримання даних та орієнтирів для підготовки управлінських рішень щодо внутрішнього маркетингу запропоновано використати інтегральний та часткові показники лояльності персоналу підприємств сфери послуг і шкалу інтерпретації результатів. Внутрішній маркетинг як інструмент формування лояльності персоналу у сфері послуг представлено у вигляді циклічного управлінського процесу, який передбачає постійний контроль змін лояльності персоналу та здійснення коригувальних заходів для формування та/або управління нею.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5926
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf767 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.