Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5928
Title: Формування елементів політики просування професійного ресторанного обладнання
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Юрчук, Юлія Олександрівна
Keywords: управління маркетингом
просування
пошуковий маркетинг
соціально-медійний маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Олініченко К.С. Формування елементів політики просування професійного ресторанного обладнання / К.С. Олініченко, Ю.О. Юрчук // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 170-179.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Розглянуто сучасний стан і тенденції розвитку ринку закладів ресторанного господарства. Визначено основних споживачів ринку професійного обладнання для ресторанів та досліджено модель бізнесу середнього роздрібного підприємства цієї галузі. Проаналізовано методи просування ресторанного обладнання на ринку України в умовах жорсткої конкуренції. Після аналізу сучасних каналів маркетингових комунікацій компанії «Комплекс Проект» запропоновано розширяти цільову аудиторію та тестувати нові канали просування товару або інформування споживачів.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5928
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf598,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.