Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5935
Title: Маркетингові комунікації в умовах омніканальної взаємодії на ринку В2С
Authors: Проскурніна, Надія Вікторівна
Keywords: маркетингові комунікації
роздрібна торгівля
воронка продажів
омніканальна взаємодія
інтернет-маркетинг
ринок В2С
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Проскурніна Н.В. Маркетингові комунікації в умовах омніканальної взаємодії на ринку В2С / Н.В. Проскурніна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 2 (32). – С. 162-170.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(32)
Abstract: Досліджено маркетингові комунікації підприємств роздрібної торгівлі. Показано, що омніканальна стратегія взаємодії на ринку В2С визначає його мультиканальну структуру комунікацій. Розглянуто реалізацію комплексу маркетингу за рівнями воронки продажів. Для підвищення конверсійності розміщення реклами запропоновано використовувати додаткові можливості інструментів і сервісів, вибудовувати сценарії взаємодії зі споживачами.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5935
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 32. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf559,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.