Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/850
Title: Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Соболев, Володимир Львович
Keywords: ефективність маркетингової діяльності
система управління
маркетингова ефективність
оцінка
effectiveness of marketing activities
management system
marketing effectiveness
assessment
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Соболев, В.Л. Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / В.Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C. 322-334.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)
Abstract: Розглянуто сутність ефективності маркетингової діяльності та її роль у системі управління. На основі проведеного теоретичного аналізу запропоновано використання терміна «маркетингова ефективність» як показника комплексної оцінки. Доведено, що її визначення має здійснюватися через аналіз рівня впливу маркетингових інструментів на поведінку споживачів
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/850
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-1-11.pdf298,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.