Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/965
Title: Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі
Authors: Шталь, Тетяна Валеріївна
Тищенко, Оксана Олегівна
Keywords: соціальний маркетинг
метрика показників
система маркетингу
роздрібна торгівля
конкурентні переваги
соціальна відповідальність
social marketing
birth-certificate of indexes
marketing system retail to trade
competitive edges
social responsibility
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Шталь Т.В. Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі / Т.В. Шталь, О.О. Тищенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C.284-297. - ISSN 2312-394X.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(19)
Abstract: Розглянуто авторський підхід щодо формування системи соціального маркетингу в роздрібній торгівлі шляхом удосконалення метрики показників оцінки готовності підприємства торгівлі до використання концепції соціального маркетингу. Розвинуто теоретико-методичні положення щодо формування системи соціального маркетингу на підприємстві на базі системного підходу, що спрямована на узгодження інтересів суспільства, підприємства, споживача та водночас забезпечує його істотні довгострокові конкурентні переваги, підвищує рівень соціальної відповідальності бізнесу.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/965
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 19. - 2014 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf520,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.